Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 25 okt 07, 13:29

Morsomt at du Jambo kaller meg en tulling, men skal heve meg over det. Mulig at du sliter med mindreverdighetskomplekser siden du ikke klarer å formulere deg, stakkars deg... Sier ikke at det ikke kan være samsvar mellom budsjett og prestasjoner. Men historien viser ofte at det ikke alltid er tilfelle. Det finnes mange eksempler på trenere med store budsjetter som ikke lykkes. FFK hadde også tidligere budsjetter langt høyere enn sine 2 divisjonskollegaer, uten at de trenerne som var her på det tidspunktet, klarte å føre FFK opp..Man må få inn en spillerstall som passer sammen, samt riktige spillertyper. M Ringberg var en slik, R. Risholt var en slik, med flere på det tidspunktet.

Blir så utrolig oppgitt at mennesker her inne ikke kan gi KTE den heder han fortjener for den jobben han la ned i FFK. Ikke dra paraleller til striden nå i RBK og sammenlign dette..synes KTE var veldig saklig i det han sa på pressekonferansen idag. Denne striden ble startet før KTE begynte i sin jobb. KTE kom midt i den betente striden med styret, og Tørum så på KTE som en trussel for sin egen jobb da han ble ansatt..   

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340