Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 24 okt 07, 10:27
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av bønna

Vi har like mye rett til å "utøve" vår kultur som resten av publikumet har rett til å "utøve" sin, om det ikke går utover noen selvsagt.

Nei, desverre.


Jo, faktisk. Om klubbene mener noe annet så er det et klart brudd på menneskerettighetene. Tok forresten med hele setningen min som du så fint hadde utelatt.


Opprinnelig postet av kanogvetalt

NFF og klubbene arrangerer fotballkamper i Norge. Klubbene eier, eller leier, stadionene og har derfor råderett over dette. De lager så et regelverk, i samråd med politi og brannvesen, for hvordan publikum skal oppføre seg på tribunene, noe som bør være helt legitimt. Enten får man forholde seg til dette eller bli hjemme. Hvis man ønsker å endre reglene kan man ta opp dette med forbund eller klubb. Flere supporterklubber har en indre justis der man tyster på/jager de supporterene som ikke kan forholde seg til de retningslinjer som er satt. Dette kunne kanskje vært en god ide i Fredrikstad også.

Det jeg fortsatt ikke forstår er hvorfor dere brenner så til de grader for dette. Jeg går rundt i den tro at det å være fotballsupporter handler om å støtte en klubb. Men når klubben ikke ønsker støtten deres, hva er det da som motiverer dere? Dere er uønsket av forbundet, av klubben og av majoriteten av de som er på stadion(også på PH feltet). Hva er da poenget?


Spontan blussing lager en visuellt mektig og flott ramme rundt et idrettsarrangement, det er ikke så rart at klubber, reklamebyråer og blader verden over bruker nettopp denne effekten i markedsføringsøyemed, da det fanger forbrukerens oppmerksomhet og gjør han/hun fascinert(dette gjelder selvfølgelig ikke alle, da dette er individuelt, men det gjelder fortsatt ganske mange). Når da egne medsupportere tyster på deg eller jager deg ut av stadion, så er det ikke rart at det føles som et svik, når det eneste man ville var å sette farge på kampen med litt pyroteknikk et stykke unna de som skulle finne på å ta seg nær av det.

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Er det bare for å lage kvalm?


I aller høyeste grad. Hva mer kan man forvente av en gjeng høyreekstreme drittunger med markeringsbehov og en hang for gatekamper?

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340