Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

solgaard

Juniorspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 77

Lagt til: 21 okt 07, 21:34

He-he, må si meg fullstendig enig med trådstarter vedr. dette temaet. Jeg så også et visst potensiale i Prytz i løpet av de 2-3 første kampene, men han har etterhvert sviktet totalt.

Den prestasjonen vi var vitne til fra Prytz sin side i dag, må være noe av det verste vi har sett fra en enkeltspiller de siste åra. Her var det mangel på innsats, teknikk, fotballforståelse m.m. - det var direkte pinlig! Jeg har en mistanke om at Prytz m.fl. var dårlig mentalt forberedt til dagens kamp. Wehrmann hadde forøvrig også en grusom kamp hvor konsentrasjonssvikt er et nøkkelord.

Jeg tror vi med trygghet kan si at fokus ikke var tilstede blant flere av spillerne i dagens kamp, derav den elendige innsatsen. Derfor var det nesten flaut at vi vant i dag....

Uansett, jeg håper dagens kamp er det siste vi ser av Prytz - denne mannen har ingen fremtid her!

---------------------------

Pontus


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340