Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 04 okt 07, 15:29
Hva vi eventuelt får for Rami Shaaban er ganske vanskelig å mene noe om rent generelt. Hvis klubben bestemmer seg for å selge vil overgangssummen bli bestemt av hvilke type klubb som viser interesse. Innad i Skandinavia kan vi neppe forvente å få mer enn 4-5 mill for ham. Men hvis f.eks. en engelsk eller tysk klubb kommer på banen, kan summen fort bli doblet. Det skal jo også ha vært interesse for ham både i Egypt og Tyrkia, og der ligger det nok også mer penger i en overgang enn til en svensk klubb. Det er ikke så fryktelig mye penger i svensk fotball. Spørsmålet blir naturligvis hva Shaaban selv ønsker, men han har jo signalisert et sterkt ønske om å komme seg til en større liga (større enn Tippeligaen og Allsvenskan) og ble etter sigende skuffet da FFK takket nei til budet fra Trabzonspor. Jeg tror fort han kan havne i en klubb utenfor norden.

Og jeg mener bestemt at FFK bør være modige nok til å satse på Staw/Bråthen neste sesong HVIS Rami Shaaban selges.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f