Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 04 okt 07, 10:41
Endret: 04 okt 07, 10:54
Bruken av siteringer hadde neppe vært et stort problem hvis enkelte bare hadde skjønt hvordan det skal brukes. Når noen klarer å sitere et helsides innlegg istedenfor å bare skrve i siteringen "det NN sa", eller lager poster hvor seks forsjellige brukere er sitert i en svær smørje, for så å skrive under "jeg er helt enig", så er det totalt unødvendig og bidrar som Mods. ofte påpeker til å gjøre forumet tregere. Hva om man fjerner siteringsfunksjonen fra enkelte individer hvis de gjentatte ganger driter seg ut på slike enkle kjøreregler?

Riktig brukt er siteringer en fin funksjon for å få mer sammenheng i det du svarer på.

Videre er det i mange tilfeller mange totalt unødvendige korte poster, av sorten "hold kjeft og bli voksen", "haha, hva er det for en ting og mene", "det er jeg helt enig i" osv. som man like godt kan klassifisere som spam og i enkelte tilfeller for å øke postkontoen sin. Kjøreregelen bør være at posten din skal inneholde minst en konsis fundering/argumentasjon

Feks. "Jeg er helt enig, den spilleren har gode offensive kvaliteter og en god skuddfot".

Unntaket for korte poster bør feks. være velkommentråder for nye spillere o.l.

Spam bør så slettes i henhold til regelen om at argumentasjon skal være på plass. Fortsetter brukeren å spamme bør personen så få advarsel, så "read only" innskrenkelse og i siste instans utkastelse.

---------------------------

Quis qustodiet ipsos PHstyret?

"Corripe Cervisiam" !

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f