Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 okt 07, 17:09
Opprinnelig postet av JipJap
en mulighet til å se tabellene som folk har tippa på tabellkonkurransen.

Dette får marle/morten svare for. Sikkert ikke noe problem å fikse.

Opprinnelig postet av Svein
Hva med noe humor på siden ... Tegneserier etc. Koster kanskje for mye?

Humor er selvsagt alltid bra, men det er vanskelig å få tak i skribenter som er gode til å skrive/kåsere. Tegneserier blir nok dessverre for dyrt ja. Vi har ikke akkurat store inntekter (nærmere 0,- :)

Opprinnelig postet av Magnum
Jeg kunne naturligvis ønske meg enda MER innhold, men skjønner at det da må flere frivillige skribenter til.

Ja, vi ønsker også mer innhold. Både hyppigere nyhetsoppdateringer, samt mer statisk innhold, som for eksempel statistikk, historikk og mer. Vi har en person som sitter og skribler litt om FFKs historier akkurat nå, så det blir forhåpentligvis ett tilskudd til siden.

Men ja, vi trenger helt klart flere skribenter!

En ting jeg personlig ser for meg, er at vi forsøker å skape mer "brukerskapt" innhold. Brukerblogger er et eksempel på noe jeg ser for meg, hvor folk kan skriver personlige fotballblogger, og de gode skribentene blir "belønnet" med plass på forsiden. :)

Takk for de rosende ordene for øvrig.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f