Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 03 okt 07, 16:59
Opprinnelig postet av Brukernavn
Opprinnelig postet av Brukernavn

Opprinnelig postet av schpa84
Nå er det nok, snakket med Ulf Berg før styremøte for å gi utrykk for min misnøye, men de har jo ikke endret noenting. Sier bare det samme om og om igjen!!! Nå blir det rød hvit elite!!!

kan du utdype hva du sa til han ? (i den andre tråden)

jeg mente i denne tråden schpa84.



ok, jeg sa til Ulf Berg at jeg syns det var temmelig arrogant å gå ut i f-b og utale seg om at de som stenger seg kritiske til utestengelsene overhodet ikke var interresert i fotball og bare var ute etter splid. Jeg fortalte bakgrunnen for min misnøye med dette og den retningen PH har bevegd seg mot. Ga også klart utrykk for hva jeg mente om denne hesten og gjorde han oppmerksom på at mange som er ktritiske til styret fortsatt ikke har meldt seg ut i PH, men vil møte opp på generalforsamlingen og mange vil melde seg inn i den nye supporteklubben.

Spurte han også hvordan han kunne si at det bare var 5 utmeldelser når jeg selv kjenner til 15 og jeg kjenner selvfølgelig ikke alle. Dette forklarte han med at det er en annen i styret som har ansvar for utmeldelsene, men derimot påsto han at han var enig i mye av det jeg sa og ville gå infor å gi de 4 utestengte en ny sjanse for å prøve å samlee PH. Etter det jeg kan lese i Plankehaugens redegjørelse framstår dette han sa til meg som ren og skær løgn. Han sa også at han ville prate med klubben om å gi de utestengte en ny sjanse. Er overbevist om at han sa dette for å få meg til å påvirke andre til å bli i PH. Desverre så har jeg mistet all respekt for både Ulf Berg, Plankehaugen og dette styrret.

Derfor er jeg også overbevist om at de såkalte truslene om brannbomber kun er et taktisk spill!!

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340