Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 03 okt 07, 11:29

"-Når jeg vet at vi i styret har støtte fra 99,5 av våre medlemmer for våre beslutninger, kommer motivasjonen av seg selv."

Dette uttaler Ulf Berg til f-b.no i dag. Det får meg til å lure, er det virkelig en så stor prosentandel av Plankehaugen som støtter styret? Den oppfatningen har hvertfall ikke jeg, etter å ha lest litt her inne på forumet.

Så da lurer jeg på om alle her i Plankehaugen som ikke støtter styret kan skrive det her inne? Ikke skriv noen begrunnelser, det vil bare ødelegge tråden. Tenker at jeg oppretter en annen tråd til diskusjon om denne tråden, for jeg tror det blir mange meninger her!

Jeg er ikke ute etter å "ta" styret eller noe,jeg vil bare se om de er så virkelighetsorienterte som de påstår at de er. Skulle det bli mange her som ikke støtter styret, vurderer jeg å kopiere tråden og sende den til Ulf Berg.

Så værsåsnill, skriv bare om dere er mot styret. Den andre tråden jeg oppretter, kan dere gjerne komme med meninger i, men værsåsnill, la dette bli en så enkel tråd som mulig!

Da starter jeg: Jeg støtter ikke styret!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f