Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 03 okt 07, 08:25

Bra tiltak! Noe må gjøres!

En funskjon som gir mulighet til å rate innlegg (0-5) ville vært ett skritt i riktig retning. Den gjennomsnittleige ratingen for hver bruker burde videre vises under brukernavnet slik at man lett kan se hvem som skriver innlegg som er verdt å lese og hvem som ikke gjør det! Bra for å heve kvaliteten!

Ratingen for antall inlegg burde derimot vurderes å tas bort slik at man oppfordrer til kvalitet og ikke kvantitet.

Jeg synes også alder på brukeren burde vises og være obligatorisk uten at jeg vet hva datatilsynet sier om det.

All rykter som ikke har linker eller referanser burde forbys og fjernes! "Jeg har hørt rykter om at...." og "En kamerat av meg har hørt at...." er bare forsøpling etter mitt syn.

En knallhard innkjøringsfase med lav terskel for sletting og utestengelser vil være god medisin for å endre kulturen.

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f