Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 02 okt 07, 20:44
Det er som Asgeir sier essensielt at man legger opp et minimumskrav for postenes innhold. Argumentasjon er viktig for at man i det hele tatt skal kunne diskutere noe ut fra posten, og da holder det ikke med en kort enlinjers av slaget "sånn er det bare", "hold kjeft og voks opp" osv. noe hvertfall jeg føler er en stor del av grunnen til forsøplingen av forumet. Dette ser jeg i mange tilfeller på som enten ren provokasjon eller i noen få tilfeller en så lav grad av persepsjon og evne til komunikasjon at det nesten ikke er til å tro! dette er grunnen til at jeg kunne tenke meg en ignorer bruker funksjon.Sørgelig nok virker det som en del er mer interessert i å svare på disse utspillene en å konsentrere seg om de gode og gjennomtenkte postene, og jeg skal innrømme at jeg selv også noen ganger er blitt så provosert at jeg har fallt under lavmålet.

Det var mange direkte giftige og ondskapsfulle innlegg i tråden om utkastelsen av de fire fra begge sider, men de fleste hadde hvertfall et budskap å komme med, samtidig som folk på det tidspunktet hadde behov for å lufte mye følelser rundt sakens natur. Disse følelsene er ikke i den grad til stede nå, og jeg vil tro at moderatorene igjen ka begynne å håndheve midlertidig utestengelse igjen når folk blir litt for hete i toppen.

jeg skulle i tillegg gjerne sett at det fantes statutter som kunne håndheves mot forsøplingsposter, samt ren ignoranse, men dette er jo rimelig utopisk samt vanskelig å definere hvor grensen ligger.

Hva med en egen kategori hvor de som vil kan hakke løs på hverandre og standarden er vesentlig lavere for moderatorinngripen? Eller vil dette muligens bare øke problemet?

Uansett syns jeg moderatorer burde følge svært aktivt med på tråden om den nye supportergruppen rødhvit elite, og slette/sensurere alle innlegg som sporer tråden av. Spørsmål som er rent saklige om funksjon, mål, plassering på stadion, hvor mange medlemmer, hvordan melde seg inn samt skryt osv. bør være det eneste den tråden har rom for. Dette nettopp for å hindre at også denne tråden sklir ut i negativt piss, drittslengning og møkkaposter uten et eneste poeng. De som har noe negativt på hjertet kan starte sin egen tråd.

---------------------------

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f