Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 02 okt 07, 19:20
Opprinnelig postet av MA

BRH er ønsket på feltet fra min side, dere lager liv og synger høyt, men jeg ønsker ikke bluss og andre ulovligheter. Det som skjedde  på supporter feltet på Nadderud er ikke noe jeg ønsker å oppleve igjen. Å uansett om dere ønsker det eller ikke, (og disse personene er utestengt av PH) så assosierer jeg og flere denne opplevelsen med BRH. Nettopp fordi at dere er BRH og for mange en "bråkmakergruppe" som bare lager kvalme. Jeg har fulgt med såpass her inne på forumet og det er nok desverre noen fra dere også som kommer med negative slengbemerknionger, og ikke tåler å høre andres meninger enn deres egne. Hvis dere ikke lenger blir å befinne dere på Ph feltet syns jeg at det er synd, men det er deres eget valg.

Hvem er da disse med burberry capser og han som slår på tromma som jeg så sist på kampen mot RBK, er ikke disse medlemmer av BRH?  Beklager hvis jeg har misforstått, men trodde at dette var medlemmer av BRH.



Blussing er nok et fenomen som ganske sikkert vil dukke opp igjen på en tribune med engasjerte supportere, uansett om du vil eller ikke. Utviklingen i supporter-Norge viser at flere og flere unge menn trekkes mot den alternative måten å støtte opp om sitt lag. Flere supporterklubber rundt om i det ganske land har valgt å omfavne denne kulturen og gjøre plass til den på sine arenaer. Andre supporterklubber velger å kriminalisere og utestenge disse unge mennene. Det vil garantert få konsekvenser. Desverre.

Du sier jo også at PH ble mye bedre uten Klokan og BRH, så du kan jo ikke si i neste innlegg at du ønsker oss på feltet i neste innlegg? Vi vil stå for en utagerende tribunekultur uansett, noe som vil være til glede for noen, irritasjon for andre.

Angående det med slengbemerkninger så kan jeg bare snakke for meg selv. Jeg er av den oppfatning at man ikke skal ødelegge en tråd med personlig drittslenging, men det har vært enkelte tilfeller hvor folk har vært så usaklige og uintelligente i sine innlegg at jeg ikke har klart å la være. Men jeg skjønner fortsatt ikke motivasjonen din til å ytre setningen "Men det skjønner dere også når dere blir voksne......". Den kom vel så og si uprovosert?

De som anser seg som medlemmer av BRH stiller seg ikke på PH-feltet lenger, grunnen er at BRH ikke kan stille seg bak den avgjørelsen PH tok angående 3 av 4 utestengte. Vi velger heller å støtte laget fra andre steder på stadion. Det er vel Husgutt som slår på tromma? Han er ikke medlem av BRH selv om vi står for mye av det samme.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340