Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 20 sep 07, 23:24
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av MadMax

Ligne mer på NHL? Der folk sitter stort sett rolig, og knapt lager noe liv?

 

kremt... det er piss.. I de fleste NHL kamper er det en stemning på tribuna som haller i Norge bare kan drømme om, en oppildning av publikum fra speaker, ekstra stemningskapende er jo live musikk, ikke bare i pauser men i spillestopp, det spilles ikke bare musikk fra hits for kids 9, men ordentlig musikk,  gjerne som sagt fra et live band eller om så bare en person og et keyboard.

 

Joa, det er noen som drar på kamp i NHL for å bare dra på kamp, for statusen sin skyld, men fleste parten av de 18-25000 som er i hallene der borte er der for å se kamp, å være med på å skape stemning!

Dette er virkelig piss. I bortsett fra et par/tre arenaer er hockeystemningen i NHL katastrofalt dårlig. Flaut er det. Har selv vært til stede, og ble fryktelig skuffa. Er mer trøkk med 800 i Stjernehallen. Vi har ingenting å lære av amerikansk tribunekultur. Synd at vi tok etter amerikanerne for ca 15 år siden, før var det faktisk virkelig stemning. Nå er det diskomusikk og duskedamer. Moro i Stjernehallen idag, men fytte rakkern hvor irritert jeg blir av den diskomusikken. Den kveler hele stemningen, og supporterne får nesten ikke sunget. Synd!! Back to the great old days. Hva med en supporter allianse som kunne ta tak i dette kvasiamerikanske opplegget???? NSA fikk jo slutt på musikken på fotballkamper etter at noen klubber ville ha amerikanske tilstander. Husker blant annet at Life is life runget over høytalerne på Fredrikstad stadion på en corner mot Lillestrøm i cupen for noen år siden. Da gikk jeg umiddelbart opp i speakerbua og sa i fra.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340