Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dalen

Juniorspiller
Ble medlem: 01 jun 07
Innlegg: 89

Lagt til: 17 sep 07, 00:20
Opprinnelig postet av DrDRE

Opprinnelig postet av dalen
Ellers er lag som Odd, Aalesund og FFK (forløpig, vi får se etter kampen) greie lag. Greie i den forstand at jeg ikke har noe å utsette på dem. De pleier heller ikke å stikke seg ut på negativt heller (media, spillere osv)

Vi får se etter kampen, ja! FFK har vært med på å avgjøre gullkampen tidligere, og gjør det gjerne igjen om det skulle ha innvirkning på vår tabellplass - og i og med at vi har begynt å sikle på bronseplassen her så tar vi gjerne Branns skalp. Forøvrig syntes jeg det hadde vært deilig med gull til Brann (har bodd i Bergen i 6 år), synes de har fortjent det nå. men dere får belage dere på å ta de poengene dere trenger andre steder enn på Værste.



Vel.. FFK er fortsatt på listen min over lag jeg ikke kan hate...  og jeg tror du har rett i at FFK kan ta bronse. Så gode som de var i 1.omgang har i hvertfall overbevist meg om at FFK kan nå langt. Med litt mer bredde i stallen så tror jeg at vi får se et Fredrikstad som vil kjempe om medalje de neste årene...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340