Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 09 sep 07, 21:58
Opprinnelig postet av hedvalen

sanggruppe?  det blir jo nesten som et kor det jo?  syns ikke det er veien å gå....   nei takk sier jeg bare.. jeg har bedre ting å gjøre når det ikke er kamp...

men å få et lukket område på stadion som alle de syngende kan stå på er jo en ide..



Sangruppe, kor, supporterkjerne, kall det hva du vil. Kan godt hende det hadde fått med flere, da det sikkert er mange også i PH som ikke kan sangene godt nok, og som ikke kjenner de folkene som er ivrige til å synge. Mang en planke kan nok komme ut av sangskapet hvis man føler seg som en mer integrert del av et tett fellesskap, istedenfor den store uformelige massen som selve PH er bltt. Man kunne sogar eksperimentert litt, fått til tostemte supportersanger osv. Det hadde hørtes mektig ut.

Sangkontrakt høres veldig bra ut, men har for meg at det er vanskeligere å gjennomføre, for det vil vel gå alt for hardt ut over "folkeligheten og fellesskapet".

Uansett: Jeg kom bare med noen egne funderinger, og skal jeg velge syns jeg det er mye viktigere å få en formelt valgt og godkjent forsanger (helst Klokan). Det vil muligens kunne fjerne en del av de problemene som nettopp Klokan har gjennomgått. Da kan ingen si: hvem er du a? Hvorfor skal du bestemme lissm, jeg står akkurat her og holder kjeft så mye jeg bare vil jeg ass, og du har ikke noe å si i den sammenhengen. Det vil gjøre det mer legitimt å få litt peper for dårlig engasjement rett og slett.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f