Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 09 sep 07, 20:10
Endret: 09 sep 07, 20:11

Jeg synes det er vanskelig å mislike/hate Stabæk. Man kan sikkert beskylde Stabæk for å være en klubb for snobber ettersom det er en bærumsklubb, men utover det så har de en fantastisk klubbkultur med Ingebrigt Sten Jensen som primus motor. En dyktig fyr uten tvil enten man måtte like ham eller ikke. Det er en veldig ung klubb med kort historie, men som har oppnådd masse allerede. De har etter min mening dyktige og objektive analyser på sine hjemmesider og supportere med humor. Det er en klubb jeg liker godt i øyeblikket, men ikke om noen få år når de har fått på plass sin Blue Dream Arena og blitt litt vel seriøse utfordrere til Norgestoppen (en liten spådom her altså).

Det er mye jeg ikke liker med VIF og Klanen, men også mye jeg liker, uten å gå inn på det. Klubben har en lang og fin historie og hører til i Tippeligaen. Alltid en fin atmosfære i oppgjørene mellom VIF - FFK, slik flere nevner. Appropo topic så må jeg komme med en ørliten avsporing. Freddy Dos Santos er en flott spillertype og person som de aller fleste liker. En sympatisk type med glimt i øyet. Jeg synes det er litt synd at en filleting av en eneste enkelthendelse skal sette ham øverst på hatlisten til plankehaugen. Jeg tror ikke det er mange som innerst inne kjenner seg igjen i det personhatet. Jeg tror også at det fronter plankehaugen på en negativ måte utad å liste opp en spiller som FDS, som de fleste i Norge synes er en topp type, på toppen av hatlista.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340