Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 08 sep 07, 23:57
Endret: 09 sep 07, 00:02
Opprinnelig postet av Bob Page
BRH ble i følge Bønna startet som en vitamininsprøytning på Plankehaugen. Har dere blitt det ? Har det blitt mer liv etter BRH ble startet ?

BRH vil alltid stå ansvarligsom gruppe for hva enkeltmedlemer sier når dere ikke har en ofisiell talsperson



Utifra omstendighetene (Nazi-Waters, kritikk på forum/virkeligheten, PH som sender politi på oss på bortekamper i Osloområdet) så mener jeg så absolutt ja, vi har blitt en positiv vitamininnsprøytning i Plankehaugen.  De fleste i ultrasmiljøet i Norge mener vi gjør en bra jobb. Det eneste negative er at vi ikke får brukt våre tostangs, noe som er veldig trist.

Om det har blitt noe mer liv etter at BRH ble startet er ikke opp til meg og vurdere.  Men jeg tror vi gjør vårt for å prege tribunekulturen her!

Opprinnelig postet av Keiko99

dem har enda ikke klart å lage noe liv jeg kan rope hurra for. alt liv som blir laget står klokan for. er han BRH ?


Begrunn. Så Klokan lager alt livet alene?  Neppe Keiko, han styrer, Plankehaugen synger. BRH støtter oppom ham på kampene, som en hard kjerne rundt han. Vi prøver å sette preg på tribunekulturen her, noe jeg føler  vi har fått til. Vifteflagg og slik får vi ikke gjort noe med, men sånn er det desverre. Vi har bidratt med flagging, hopping, synging og pyro.  Hoppingen er kanskje der vi har fått det best til, Plankehaugen er RÆVA på det visuelle.

Zoran er ikke med i BRH.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340