Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 07 sep 07, 17:43
Endret: 07 sep 07, 18:43

Opprinnelig postet av Lemmy
(...) Er enig i at du har vært litt krass her på forumet innimellom, og til tider provosert litt. Men jeg vet at du er en veldig ålreit fyr, som vi faktisk trenger! (...)

 

Ønsker å dra frem nettopp dette aspektet.

Slike som Klokan er det kun et fåtall av i dette landet. Det han har fått til er jo nettopp et resultat av hans personlighet, både på godt og vondt.

Han er en ledertype av de sjeldne i fotballsammenheng. Styrer ofte med "jernhånd" og forventer disiplin. Gir absolutt alt av seg selv til enhver tid.

Vi har vært særdeles heldige som har fått en slik lederskikkelse til vår kjære klubb, men da må vi også akseptere han som person og muligens se igjennom fingrene på enkelte ting. Man kan jo ikke forvente en "halv" Klokan !

Enten så får man godta "hele" Klokan, eller et gedigent tomrom...

 

Direkte fra meg; 

Du gir deg faen meg ikke Klokan !

Innlegget til denne "ishmaelSchmuck" kunne forresten like gjerne ha vært "plantet" i reneste KGB-ånd av dine motstandere, så vennligst se bort i fra denne "sutrende", anonyme skribenten.

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340