Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 07 sep 07, 12:39

Opprinnelig postet av Solheim
  
hm.. da bør du ta en titt på citys innkjøp bare foran denne sesongen, etter hva jeg kan huske så henta de inn 8 nye spillere, Svennis og ja en tidligere asiatisk statsminister har kjøpt opp klubben.

Da tror jeg kanskje det jeg sa hang på greip fram til ting endret seg foran denne seongen. Det jeg har hørt var i så fall riktig da det ble sagt.

At det har skjedd noe med City før denne sesongen framgår forsåvidt av tabellen, så jeg blir ikke så veldig overrasket over å høre det. Men jeg tviler litt på at innbyggerne i Manchester snur helt rundt på flisa bare på grunn av en trenerskifte og noen spillerkjøp. Så hvis du ikke vet bedre så tror jeg fremdeles det er noe i det jeg har hørt om holdningene til folk i Manchester hva gjelder fotball. Men for all del, Manchester er en stor by. Det finnes sikkert en god håndfull ulike oppfatninger om både det ene og det andre der.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340