Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 05 sep 07, 08:38
Endret: 05 sep 07, 08:39

Opprinnelig postet av Husgutt
Opprinnelig postet av Solheim



no offence, men har det rabla for deg?


Ikke første gang

Nope, ikke denne gangen heller. Det jeg sier om Manchester har jeg hørt fra Manchester fans. Det kan jo være at de tar feil og at du har rett, eller omvendt. Jeg tar feil i blant jeg også, som alle andre dødelige. Fair nok det. Uansett, dette om Manchester er hva jeg har hørt. Hva er det du mener å vite som får dette til å virke så skrullete?

Det er for så vidt ikke første gang heller at noen tror det har rablet for meg fordi jeg sier noe enkelte ikke ikke visste eller ikke trodde på, men så viste det seg at det var noe i det likevel. Som at det finske landslaget flere ganger det siste året har blitt rangert høyere enn det norske. Overraskende for mange det, men det hadde ikke rablet for meg av den grunn.

Noen tenkte åpenbart sitt da jeg før sesongen mente at FFK kom til å kjempe høyt opp i år. Jeg har hele tiden ansett fjerdeplassen å være innen rekkevidde. Nå er det spilt 19 runder og det er vel snart tid for å spørre om det hadde rablet for meg før sesongstart eller om det var noe i det jeg mente denne gangen også?  

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340