Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 02 sep 07, 09:36
Endret: 02 sep 07, 09:38

United har minus 3 og har begynt å lukte på 0 poeng, slik man vanligvis bruker å starte på ved sesongstart.

Det er litt deilig å ha minus poeng også, det banker i hjertet, i går satt jeg forran TV og vekslet mellom TV2 og NRK sine tekst tv sider for å se Leeds United på Tekst tv. Jeg var ikke på nettet, men tok kampen på tekst tv.

Jeg var ikke til å få kontakt med, spenningen var til å ta og føle på.

Når det tikket inn 1-0 og så kom det etterlengtede SLUTT. Svetten hadde gjort meg klam, og jeg var uvel i magen, men det forløsende ordet SLUTT, fikk nervene til å roe seg ned. Jeg lå med ett bakover i stolen, for å hvile og ta meg inn. Vi hadde slått Luton Town hjemme på Elland Road forran ca 28 000. Det er ikke lite med tanke på at prisene for å komme inn er som i PL.

Gleder meg og gruer meg til neste kamp forran tekst tv, det er en hard måte i se en kamp på. Har gjort det noen ganger, men blir ikke fortrolig med situasjonen alikevel.

Så også noe på Youtube. søk på "leeds luton" så finner du noen skarve klipp.

WE gonna win the Leauge!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340