Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 02 sep 07, 08:41

 

Jeg synes ikke at  Ramberg, Gashi, Rami og Bjørkøy er gode nok for FFK. Jeg kunne tenke meg noen spillere fra Chelsea, Real Madrid og Milan, om vi skal ha noen mulighet til å vinne Chamions Leauge.

Dette var et utsagn som blir veldig tåpelig, men kan reflekteres rundt alikevel.

Hvor ligger klubben i internasjonal målestokk? Det så vi på torsdag, men er en god start til noe mer i årene som kommer, ja allerede til neste år.

Hvor gode spillere kan vi kjøpe? Det står på penger, klubbens potensiale, og en totalpakke for spillerene.

Hvor gode er FFK med å fostre fram egne spillere? det er og bør bli et satsingsområde i større grad.

Tilsammen med andre faktorer har vi nivået på våre spillere, og vår klubb. Vi kan ikke drømme oss vekk fra virkeligheten og tro at vi er på et høyere nivå enn det vi er. Vi kan jobbe oss videre oppover, og det tror jeg er fult mulig.

En av faktorene er FFK- publikummets holdning til egne spillere under kampens gang.

 

Trenger Ramberg støtte for å få det til, da skal han få det av oss. Han trenger ikke et "Neiiiiiii!" eller "SJERPIGSSSSSSSSSSS!". Da skal det bli "Kom igjen Fredrikstad, Kjempæ Fredrikstad...!"

Jeg var å så Dinamo Zagreb for ikke mange uker siden, der var det aldri et "Nema" eller "stønning når egne spillere gjorde feil" Det var kun "ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ - Volim te Dinamo- ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!" Det resultere i innsats og pågangsmot som resulterte i seier.

Det er det jeg mener, Fansn må være på offensiven i forhold til klubb og egne spillere, ikke gi opp å si "NEI, få ut han der!"

 

Ramberg trenger støtte og det gir selvtillit på banen, og resultater for klubben.

 

Det ble mye mer ord enn det jeg hadde tenkt ved dette innlegget.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340