Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 31 aug 07, 13:07

Asså: Ramberg er jo redd for kroppen sin, gutten har jo vært fotballinvalid. Dessverre virker det ofte som om han fortsatt er det! Blir løpende altfor mye imellom, gir horrible feilpasninger og trekker seg fra dueller. Dette er bare noe....

Grønhagen er en bra trener jeg har sans for, men jeg kan ikke forstå at han foretrekker Ramberg istedenfor en hvilken som helst annen spiller!!!

Til tider var det veldig fristende og løpe ut og ta han av banen selv, men da ville jeg nok blitt utestengt fra stadion i laaaang tid fremover

Ramberg!!!: du må bare innse at du ikke holder nivået som skal til!!!

 

En slik spiller som han kan faktisk være tyngden på vektskåla (med negativt fortegn)når han ikke gir 100% i en kamp, og SPES i en europakamp!!!

Syns vi fikk sett et annet FFK da Kouadio kom inn. På slutten syns jeg faktisk West kunne kommet inn for Hoås. Og dette sier jeg ikke pga Hoås` miss i sluttsekundene men rent taktisk.

 

Syns faktisk Hammarby spilte som forventet jeg, og de gjorde det meste riktig. Da tenker jeg på kynisme, for slik er det i europa. Get used to it! En helt annet holdning enn i den hjemlige liga.

Ekstra synd er det at Plankehaugen hadde utradert seg selv. Patetisk!!!

 

PS: under kampen fikk jeg se en rakett-lignende ting som virket som om den forlot vår moder jord....dessverre befant den personen jeg skulle ønske var ombord der, på stadion og spilte kamp.....

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340