Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 30 aug 07, 23:22
Opprinnelig postet av Magnum

Nettopp tilbake fra kampen.

Fytte helvete for noe forbanna jævla faenskap!!!

Unnskyld meg, jeg pleier å holde meg for god til å banne på forumet, men noen ganger må en bare få det ut...

Det verste er at det var så forbanna ufortjent!!! Det er en mager trøst (men dog en trøst) at FFK absolutt var det beste laget i dag, og Hammarby viste en gjennomført usportslig drittholdning gjennom hele jævla kampen - verre enn jeg kan huske å noen gang ha sett fra noen av våre ærede norske motstandere. Kan noen virkelig være stolt av å være supporter for et lag som spiller sånn gjennomført rævvafotball? Jeg har aldri vært noe pasjonert overfor svensk fotball, men jeg er glad i kveld for at jeg heller mot Djurgården og aldri har vurdert å være Bajen-supporter...

Dårlig taper? Tja... jeg skulle unt Hammarby å gå videre, jeg, hvis de hadde spilt oss ut og spilt god fotball.

Og dommeren? Vel, jeg syns han var god i første omgang, men hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg nesten trudd han mot slutten av kampen begynte å bli redd for at Bajen ikke skulle vinne allikevel og bestemte seg for å gjøre noe med det.

Hvis nå bare Rami hadde klart å ta det (etter min mening tvilsomme) straffesparket...

Men, som sagt, jeg tar med meg den magre trøsta som det er mulig å få ut av denne kvelden. Jeg er stolt av guttæne, som virkelig sto på i 94 minutter (4 minutters tillegg? Kveldens største spøk!!!). Hadde de bare vært en anelse sikrere foran boksen, så.  Men jeg trur det kan bli vanskelig å slå FFK utover høsten!

God natt, alle sammen. Til mandag banker vi Stabæk!

Amen

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340