Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 30 aug 07, 22:55
Opprinnelig postet av Larsærn

Ja, FFK spilte i CL klasse til tider (nesten hvertfall). Gutta rulla mye ball og bevegde seg flott, Kvisvik var den store regisøren i dag. Håper gutta fortsetter sånn de spilte i dag, med hjerte uta på drakta...

Det som overasket meg positivt i dag, for 2. kamp på rad var kouadi (?). Skjønner ikke hvorfor de ikke har brukt han istedenfor fofana, selv om han ikker er spiss...

Han kan også brukes som spiss,var grisegod,det samme var Gardar idag bare så synd at Tarik har for dårlige mottak og blir for veik i duellene.Frem til vi får se hvor god Tegström er så håper jeg vi starter med Gardar og Kouadio.Kouadio er sterkere,bedre teknikk,touch samt mottak enn Tarik så jeg håper Tarik får neoen kamper på benken.Sjøberg var god idag det samme var Kvisvik og Piroja.Ramberg var en vandrende katastrofe.Tror allikevel Grönhagen må ta det meste av skyld når han starter med Ramberg og setter inn Hoås de siste 20 min

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f