Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 30 aug 07, 19:10

Gruppespillet i Champions League ble trukket i dag. Her er gruppene:

Gruppe A                    Gruppe B                    Gruppe C                    Gruppe D

Liverpool                    Chelsea                      Real Madrid                Milan

Porto                           Valencia                      Werder Bremen         Benfica

Marseille                    Schalke                       Lazio                            Celtic

Besiktas                     Rosenborg                Olympiakos                 Shakhtar

 

Gruppe E                     Gruppe F                   Gruppe G                    Gruppe H

Barcelona                   Man United                Inter                              Arsenal

Lyon                             Roma                         PSV                              Steuaua

Stuttgart                      Sporting                     CSKA Moskva             Slavia

Rangers                     Dynamo Kiev            Fenerbache                 Sevilla (da jeg lagde denne tråden var ikke kampen     mellom Sevilla og AEK Athen ferdigspilt, men jeg gjettet på det sterkeste laget...)

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi èn for alle og alle for èn


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f