Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 21 aug 07, 19:12

Nå vil jeg ikke virke negativ eller noe som helst men må sammenlikne en liten ting. I og med at vi er supporter gruppe og dette er supporter forum så....

Altså jeg opplevde to fotballturer i forrigge uka. Begge to var spennende og morsåme da. Begge to endte med tap 2:1. I den ene er jeg glad at vi tapte med kun 2:1 (FFK) mens i det andre føler jeg at vi ble snitt med det resultatet. Jeg skriver det på grunn av det jeg kommer til å skrive videre da.

Altså det første som slo meg da jeg ankom pubben utenfor Råsunda. Altså folkens... I bremen var det rundt 40 000 mennesker på kampen, av disse var omtrent 3500 Dinamo supportere men jeg fikk ikke sett som mange "dritings " mennesker i hele dagen der som i første 10-15 minutter på pubben utenfor Råsunda. Jeg skjønner virkelig ikke hva er vitsen å dra 500 km på kamp uten å vare klar at kampen pågår. Det er det første da....

Og så er det felleskapet. I Bremen på torget satt rundt 1000 (sikkert mer enn dette men) Dinamo fans i sola og tok seg pils på diverse utesteder... Da sangen startet så reiste det seg jammen alle sammen og sang som bare det. På to pubber utenfor stadion som sto ved siden av hverandre fikk vi ikke til sammen 20 mennesker til å synge i felleskap.

Tribunelivet da... Uansett om Dinamo rundtspilte Werder i første omgang og ledet med 1:0 så tør jeg å påstå at trøkke på vårt felt ble sterkere og sterkere etter at Werder utliknet og skårte 2:1 målet.

Og til slutt spillere da... Dinamo spillere kom helt intil oss , kastet drakter og klemte folk i første rekka... Dette kaller jeg å takke for støtte og for kampen .... Sånn er det....    Og for dere som kommer til å pirke nå da... nei det ble ikke noe bråk i Bremen , ikke i det heletatt... Snakket med en hel haug tyskere etterpå og fikk kun skryt så... Ja enkelte skal sikkert si , he he eller tenke : "ja så dra ditt" ... men jeg tenker heller :"hvorfor kan ikke vi få det til her på samme måte da ????  

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340