Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 20 aug 07, 01:30
Endret: 20 aug 07, 01:32
Opprinnelig postet av Morgaine

Jeg synes det er mannsjåvinistisk når det blir skrevet her på lista at hvis duskedamene bare er små og søte nok så er det fint, mens voksne damer er flaut.

Og ja det er lov til å mene noe annet enn meg - og det gjør dem jo også.

Jeg regner med at når det er duskedamer på tribunen er det noe PH styret har bestemt og ikke et privat initiativ. Drfor blir det helt feil å angripe de damene som gjorde dette og ha stygge komentarer om alder og hvor de heller burde oppholde seg.

Ja, jeg er enig at baklengsmål ikke er noen højdare. Men det er jo da at sangledelsen virkelig må dra i gang synginga for å få oss på tribunen opp av dumpa og oppildne laget.


Har lest denne tråden og har iallefall ikke sett det. Hadde det det vært playboyjentene som hadde stått der hadde jeg fortsatt blitt forbanna, har jo ikke noe med utseendet å gjøre. Og hvertfall ikke noe med mannsjåvinisme å gjøre... Det har noe å gjøre med sans for tribunekultur. Eller ukultur.

Og enig at man skal synge i motgang. Men det er det ikke bare forsangerne sitt ansvar. Jeg synger uansett hvor jævlig det måtte være. Hadde jeg gått hjem uten å være hes, hadde jeg vært flau (ikke noe retta mot deg, btw).

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f