Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

trigz

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 apr 04
Innlegg: 15

Lagt til: 13 apr 04, 23:22
Jeg bare ler og ler av disse vattnissene fra Fredrikstad. Som har vært på èn Tippeligakamp i sitt liv og allerede tror de har de beste supporterne i Norge. Som tror at halve bygda deres vil fortsette å reise på alle bortekampene i år. Som innbiller seg at de vant tribunekampen på Åråsen og har et selvbekreftelsesbehov jeg ellers bare ser hos femåringer. Som, i likhet med alle andre bondske "supportergrupper" rundt om i Norge tror at de blir tøffe bare de hermer etter og prøver å være en (hysterisk dårlig) kopi av Klanen.

Og som tror LSK-supportere lar seg affisere av en liten gjeng Remy, Tony og Harryer fra et sted de fleste forbinder med ishockey. Skal dere prøve å disse oss? Vi veit jo ikke hvem dere er engang. Vi pleier ikke å lese tabeller nedover i divisjonene. Veit dere i det hele tatt hva ordet "disse" betyr?

Vil dere snakke om bønder, FFK? Fredrikstad og omegn snakker en dialekt som gjør at dere høres tilbakestående ut; dere tror kort ved øra og langt bak og bart fortsatt er fint og får ikke inn NRK2 en gang. Dere er urbane, ja jøss.

Forrige gang Åråsen blei fylt opp? Hva med hver eneste gang Vålerenga eller Rosenborg kommer på besøk. For å nevne to. Da er det jo kamper som faktisk betyr noe og ikke meningsløse hjemmekamper mot dumpekandidater. I tillegg får vi motstand på tribuna. Dèt er fotball. Det er ikke fotball å sove seg gjennom 90 minutter mot en amatørgjeng som vi garantert ikke ser til neste år. Det var tilfellet i går. Beklager at vi skuffa dere. Dere får heller komme tilbake til Åråsen når deres andre favorittlag (VIF) kommer på besøk. Så skal dere få se hva ordet `stemning` betyr.

Kom tilbake i høst etter at dere har ryki på en 10-12 tap og se hvor mange det er igjen av dere da. Jo, og skaff dere en stadion som ikke er en skam for Tippeligaen. Mulig den holder mål når motstanderne heter Tollnes, Pors og Kvik Halden, men når aristokratene fra Romerike kommer på besøk for å pisse på dere seinere i år får dere faen meg sørge for å stå parat.

I mellomtida kan dere fortsette å oppføre dere som provinsielle ignoranter. Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.

---------------------------

Vi brukte tre minutter på å bli ferdig med dere, gutter. Tre minutter.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340