Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 12 aug 07, 08:56
Opprinnelig postet av algern0n

Hey, når hadde realisme noe med dette forumet å gjøre?

MA kommer, jeg bare VET det. Lissom.

Nåvel, skulle man trodd de alle mest jordnære pessismistene her inne, så hadde FFK for det første rykket ned hvert eneste år siden vi rykket opp, og Øyvind Hoås ville for tiden vært vår klart beste spiller. Ingen bedre spillere enn ham ville ha funnet veien til FFK.

Det er vel forøvrig ingen som har sagt at Martin Andresen kommer til FFK. Noen har sagt at en slik overgang har vært nærmere enn de fleste tror. Det kan jo godt stemme. Og så er vi noen som har spurt etter hvorfor enkelte er så skråsikre på at han ikke kommer. Det var vel enkelte som var rimelig skråsikre i sin tid på at Kvisvik ikke kom heller. For hvorfor skulle han vel gå fra Brann til FFK, liksom? Alle skjønte jo at det ikke kunne skje!

Personlig er jeg helt overbevist om at Ardian Gashi ikke kommer til Fredrikstad. Han er altfor god for å skulle ville gå til et bunnlag som FFK. Bare superoptimister uten bakkekontakt kan tro noe sånt. Nemlig.    

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340