Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 07 aug 07, 19:56
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Til Oleberg.

 

Har send melding på xpert også, men spør her siden det kan være flere som lurer.

Ang neste sesong, siden det er 16 lag påmeldt, hvis det blir 2 divisjoner, blir det da 8 lag i hver divisjon?

Hei.

Årsaken til ønske om flere divisjoner, er at en liga med så mange lag som vi er, bruker man lang tid på å gjennomføre, og noe av høydepunktet med dette er Season Uppdate, hvor spillere oppdaterer sin skill, prispenger deles ut osv.

Derfor kanskje 2 divisjoner.

Man kan spille maks 2 kamper i uka. Unntaket er dersom samtligespillere er VIP. Da kan man spille 2 kamper + cup (men det er kanskje litt i overkant).

Tror derfor det later til at det blir 2 divisjoner med 2 seriekamper i uka.

Står forøvrig mer her om ligasystemer: http://www.xperteleven.com/rules.aspx?RuleID=53

Nå er det forøvrig 17 lag påmeldt til neste sesong. Jeg setter fristen til fredag klokka 18.00. Dersom ingen fler har meldt seg på, settes serien igang.

Slik det ser ut nå, så tror jeg divisjonene blir som følger:

Premier League:

Torsnes, Trara Bulls, Saltnes, FC Selbak, Grålum United FK, Fjærå Hæppers, Trosvik jr., Hannestad City.

1 Divisjon:

Kjøkøya Rovers, Moss FK, Lisleby, Borgar, Fredrikstad FK, Sarpsborg FK, Østsiden IL, Mysen og Skjeberg Farmers.

Blir 1 lag til med går Kjøkøya Rovers opp i Premier League. Blir 3 lag til med går Moss FK også opp i PL osv.

Men jeg er ikke sikker, da det er systemet som rangerer og styrer dette.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340