Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 06 aug 07, 14:11
Opprinnelig postet av Snæbbis

 1. Vært på ferie?

2. Vær klar over at jeg ikke kritiserer din holdning til Kvisvik, men måten diskusjonen ble ført på, som jeg hvertfall fra min side tolket som rimelig ukritisk i favør Kvisvik,

3. Nei kjære Flightoff, det hverken irriterer meg eller fornærmer meg at du vil ha Kvisvik i troppen, du har full rett til å mene det, og jeg tar meg min fulle rett til å mene at han ikke representerer retten til plassen, og hva mer er er vi nå en gang på et diskusjonsforum.

4. Hva gjelder det med å bli plassert i samme bås som drittslengerne ser jeg absolutt faren, jeg personlig ser på meg selv som en seriøs kritiker, og ikke en av de som bare kommer med useriøse innspill, hvordan jeg blir oppfattet utad vet jeg ikke.

 

1. Jepp, Notodden Bluesfestival.

2. Greit nok.

3. Tenk hvor trist det hadde vært om vi bare hadde sittet i hver vår stue og ikke engang visst hvor uenige vi var? Nettforumer er en fin oppfinnelse.

4. Mitt hovedinntrykk også. Dine innlegg er blant dem jeg leser med stor interesse. Kanskje det var derfor jeg/vi begge (?) mistet litt tålmodigheten med hverandre?

Nåvel. Intet er som å enes om å være uenige.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340