Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 06 aug 07, 11:48
I begynnelsen av sesongen syntes jeg spiss paret Tarek og Fofana så utrolig bra ut, begge skapte masse sjanser. Tarek scoret også en del mål. I de siste kampene har det blitt færre fulltreffere.
Tarek produserer fortsatt masse sjanser, men han klarer ikke lenger å presse ballene inn i mellom stengene, er det pga  det lange håret, kan noen skaffe den mannen en saks.....

Fra spøk til alvor;
Fofana så utrolig lovende ut i begynnelsen av sesongen, han så til å være et utrolig talent. Han beveget seg riktig, hadde bra med dragninger og finter, og mange gode avsluttninger.
I de siste kampene ser han mer og mer forvirret ut.
Han løper mindre, og når han løper, går han på feil løp. Når ballen blir slått inn fra vingen er han på utsiden av 16 meteren. Når midtbanen forventer at han skal stikke inn i bakrommet surrer han rundt i forkant av egen spiller.

Hva har skjedd med Fofana, utviklingen hans går jo i stikk motsatt retning av det i hvertfall jeg forventet. I stedet for å utvikle det ene han så ut til å mangle tidlig i vår, nemelig styrke og guts (tåle den fysiske norske fotballen), har han i stedet mistet mye av de ferdighetene han hadde tidligere i år.
Nå er det på tide at trener teamet i Fredrikstad også ser dette og lar noen andre få mer tillit.
I kampen i går, hvor FFK mistet initiativet etter 2-1 scoringen hadde det vært perfekt med en Brian West, som kunne gått i bakrom på kontringer....

Det er jo en annet spiller jeg også fint hadde klart meg uten, han multimedia eller multiHarry eller hva nå han het... makan til spiller...... men det for være en annen tråd......

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f