Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 06 aug 07, 09:53
Opprinnelig postet av Patrioten

 Synes du det er så rart?

Vi skaper jo sjanser i bøttevis, er vel mellom 30-40 målsjanser på de siste fire-fem kampene og statusen er tre, eller fire mål, da føler jeg det faen meg lov å si fra.

Fofana har spilt 16. kamper og scoret 1. mål, det var mot Start 16.juni, da har vel han fått bevist at han ikke holder på dette nivået. Noe tydeligvis også Anders har sett, ved at han har vært innbytter de to siste kampene og spilt bare 30-40.minutter.

Hvor mye tillitt mener du Fofana skal få?

Når det gjelder Gardar, som har spilt fra start de to siste kampene og har fått tillitt, sløser også med sjansene sine og er ikke så god som han var i begynnelsen av sesongen.

Han har også fått tillitt, men det har ikke blitt noe mål på han siden 20. juni mot Sandefjord.

Disse spissene har altså ikke scoret på over 2. måneder og da har man altså ikke lov til å si i fra?

Ja, jeg synes det er rart.  Fortell hvem spiss vi skal kjøpe som garantert scorer mål. For å bli tatt alvorlig bør du jo vite om alternativer når du skriker på ny spiss. Vet du om en med målgaranti, eller mener du vi bare skal kjøpe en og håpe det beste? Den varianten virker kjent.....

---------------------------

RednWhite


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f