Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klaus_Brann

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 41

Lagt til: 31 jul 07, 16:48
Endret: 31 jul 07, 16:55
Opprinnelig postet av Jonek

Det mest illeluktende er din kommentar og vaktmannskapet til Lyn. Ikke sleng med antakelser før du vet noe som helst. Har ikke lest alle innleggene under her, men det kommer nok en forklaring.

Zoran stå på plassen sin, prøvde å forklaree vaktene at det er tatt opp på sikkerhetsmøtet i forkant av kampen. _Zoran har fått tillatelse til å stå der. Vakten var ikke til å snakke med. Alt var rolig og Zoran gjorde det rette, valgte å gå ut i protest. Protesten ble støttet av ca 2500 på nedre VG sving, forhandlingene pågikk. Bragstevoll var inne i bildet med mange andre. Telefon kontakt med den ene og den andre. PH ville at han skulle stå på to bruskasser, vaktene sa at kun èn kasse var nok. Forhandlingene gikk videre.   Vakter ble fjernet, Zoran kom inn og fikk stå på gjerdet. Alle var glade, Zoran gjorde alt rett, det står det respekt av. Zoran <sto på gjerdet resten av kampen. Stemningen var mye bedre med Zoran forran enn det det var da han var ute. Han er viktig for oss.

 Det er slik jeg så det.

Ikke prøv å sleng antakelser om Zoran og co....



Jeg visste dette alt, men det var jo akkurat som jeg sa!
Antakelsene var jo riktige, han valgte å gå ut i protest. At han heller ville gå ut, enn å ha måttet flytte seg opp på tribunen synes jeg er tåpelig.
Jeg sier ingenting på at vaktene opptrådte feil, men når han først kom i den situasjonen, så synes jeg det er tåpelig å velge å gå ut.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340