Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 31 jul 07, 07:33
Opprinnelig postet av Kent

Briljerte Mikel hver kamp i sin første sesong i Norge? Not!

Hvor mange sesonger mener du Mikel spilte i Norge? Mikel spilte 6 (!) kamper for Lyn - i en sesong.

Du har forøvrig et godt poeng i at det er viktig å la spillere få spille. Fofana gjør mye bra, men innimellom også en del dårlig. Uansett kan det være lurt å bruke eksempler som duger.  

Jeg har ingenting imot å få en spiller som Karadas til FFK, men stiller meg 100% bak ønsket om å få en kantspiller - helst "tobeint", som kan spille på begge sidene. 

Men Multe vokser med oppgaven! Han synes å spille på seg mer og mer selvtillit, og det vrakgodset jeg og andre så ham som ifjor høst har han definitivt nå bevist han ikke er. Nå unner jeg Multe et mål, så kanskje han får enda bedre selvtillit og kan bli en god flankespiller for oss utover høsten - hvis ikke vi (les: "Onkel Terje med venner") åpner sjekkheftet og henter en klassespiller på kant!

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340