Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 30 jul 07, 21:41
Opprinnelig postet av Holters
Er ikke en målscorer vi først og fremst trenger - det er kanter!!!

I dag starter vi kampen med en sentral midtbanespiller på venstre kant, og en spiss på høyre. Hele det offensive spillet vårt lider av liten bredde og få innlegg fra kant. FFK bør hente en eller to kanter før den neste spissen bør komme!

Men Ole Brumm - ja takk, begge deler!


Jeg har en skikkelig god spiss øverst på ønskelista mi, men er enig i at vi også har behov for en god ving. Tror Bjørkøy kommer til å bli brukt som høyre kant når Gashi og Wehrmann er med, og Kvisvik kommer stort sett til å inneha venstre kant plassen tror jeg. Vi har også også Kouadio som en god ving for framtiden, men han trenger nok et år til før han kanskje kan slå igjennom. Får vi Kvisvik i enda bedre form, sånn at han holder hvertfall 75 minutter og resten av laget spiller som i andre omgangen i dag, ja da tror jeg vi får mye å glede oss over utover høsten.

Kort oppsummert, vi trenger (1) en kvalitetsspiss og (2) en solid høyreving som også kan spille på venstre ved behov. Får vi det, ja så syns jeg det begynner å ligne på noe fullkomment!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340