Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 jul 07, 21:06
Endret: 26 jul 07, 21:08
Opprinnelig postet av Bob Page
Kanskje like greit at han går. Makan til uproff spiller som ikke greier å forholde seg til at han er under kontrakt..


Ærlig talt, litt respekt til Bertie er vel på sin plass? Ingenting av det Bertie har gjort eller sagt har fått meg til å tro at han er en uproff spiller. Så Kvisvik er da en uproff spiller som du egentlig ikke vil ha i klubben, ettersom han under kontrakt med Brann ytret ønske om å dra hjem når FFK viste interesse? Eller fungere bare dette hver gang det ikke gagner FFK?

Skjønner Bertie utrolig godt jeg! Har ikke bodd i hjemtraktene sine siden 16-årsalderen, og har kanskje hatt hjemlengsel lenge, men har ikke gnålet om dette i media. At han er ærlig nok til å si at han kunne tenkt seg en tur hjemover når Viking først viser interesse virkelig ikke på meg som uproft, snarere tvert i mot. Nå får han kanskje et par sesonger i Viking før en eller annen storklubb dukker opp og som holder han borte fra Norge til han blir langt oppi trettiårene. Er det virkelig så vanskelig å fortstå at han vil hjem en liten tur nå da? Blir han i FFK og så blir solgt til utlandet, så kommer han hjem til sine egne nærmere tjue år etter at han dro...

Vi kan ikke kreve at alle spillerne våres ikke er til salgs og alle drømmer om å være i FFK bestandig, vi er ikke noe mer spesielle vi enn andre Tippeliga-lag. Folk utenifra kommer alltid til å savne hjemplassene sine, uansett hvor flott og utrolig vi tror denne byen og dette laget er.

Nå er det vel også slik for fotballspillere som alle andre ansatte? Klubben betaler ikke lønn til skadde spillere? Og det medisinske apparater skal vel egentlig ikke Bertie gi så mye takk til, etter det jeg har skjønt har de feilet litt og at det er det som er gjort at han har vært ute så lenge som han har vært.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340