Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 26 jul 07, 12:41
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Per Egil
Bråkmakere jages fra Brann

Salget av Ardian Gashi til Fredrikstad var et ledd i Branns utrensking av spillere de anser som bråkmakere.

Man bør i hvertfall lese igjennom linken her. Jeg oppfatter ikke noen av de nevnte herrer der som bråkmakere. Må vel ha lov til å være misfornøyd med lite spilletid, uten å få stempelet som bråkmaker. Sånn jeg ser det så er det Mjelde som ikke tåler motsnakk. Han bør vel være litt ydmyk også overfor spillere.

Enig. I tillegg kan det vel være en idè å fjerne alle bergenserne fra tribunen? De syter jo hver eneste kamp, og buer laget sitt av banen hvis de ikke leder med 5 mål.

Dette sier i tillegg litt om Mjeldes intelligensnivå. Presseuttalelser har vel aldri vært hans sterkeste side, nei. Og hadde jeg vært Gashi, hadde jeg blitt irritert over så lite spilletid. Jaiteh istedenfor Gashi? Javel, Mjelde, javel.. En ung, lovende landslagsspiller som blir nærmest ødelagt i klubben. Og hvis man uttrykker litt misnøye over lite spilletid, da skal de vekk! Husjameg, kan vel ikke ha sånne folk i stallen sin vel?

---------------------------

I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340