Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 19 jul 07, 01:54

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Helt naturlig at en ny trener vil bygge ett nytt lag, det er trenerens valg om han vil bruke han eller ikke. Jeg for min del er glad for at Toth kan få seg en klubb og spille for så lenge han ikke kan få spilletid her. Men er enda gladere for at FFK faktisk satser på unge spillere fremfor eldre utlandske spillere. Fremtiden er viktigere en nåtiden så lenge vi ikke har en stall som er sterk nok for og gå for serie gullet

mye riktig i din skildring av saken, men for all del la oss takke karen for den krigeren han har vist oss at han er, og gjøre et skråblikk til de trådene i dette forumet som hyller han for under et år siden. kan være at karen har blitt fryktelig gammel på disse månedene (ironi). leser til stadighet om hvor viktig utvikkling av unge spillere er, men alene er ikke dette nok, erfaring og rutine er også en viktig ingridiens. Glem diskusjonen, og la oss si takk for laget og innse at han viste oss varene når han fikk mulighet.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340