Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 16 jul 07, 01:35

Hei!

Jeg kommer fra sommerferie i Kroatia, og rett fra en kamp mellom Dinamo Zagreb og Wolfsburg.

Kampen endte med en 2-1 seier til Dinamo forran ca 18 000 hjemmefans. Kampen var litt kjedelig den første halve timen, og i 2. omg satte dinamo inn pasninsaspillet sitt som resulterte i en utlikning og et mål på tampen av kampen.

 

Dere lurer sikkert på hvordan det var å være på hjemmebanen til dinamo? Var det noe stemning der? Stadion tar vel ca 35 000 til 40 000, så 18 000 på en treningskamp er vel ikke så dårlig.

Jeg fikk meg en ståplass bilett til 20 kunan (22 kr) og rett inn på Nordre ståplass. Der skjønte jeg at Bad Blue Boys hadde sitt tilholds sted. Sangene virket kjente, men tekstene var ikke like kjente, bortsett fra ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Volim te DinamoÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ..

 

Jeg så ingen klage eller uffe seg over egne spilleres feilpasninger, feil løp, dårlige skudd. BBB sang hele tiden. Da Wolfsburg skåret, steg lydnivået to hakk på tribunen. Til slutt fikk de lønn for strevet.

En veldig artig og fin fotball opplevelse.

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340