Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 10 jul 07, 12:54

Jeg håper selvfølgelig du har rett !!!  Tro meg. Jeg elsker denne klubben, men er ikke helt enig. Syntes vi sliter litt både på og utenfor banen.  Wermann er helt klart en forterkning.. Men føler ikke det er nok, men håper selvfølgelig jeg bommer totalt  .  Hadde vi vært et stabilt og godt tippeligalag. Så hadde det vist seg over flere kamper.  Vi har til gode å vise det syntes jeg. Vi har ikke vunnet borte. Pluss vi har hatt noen heldige uavgjort på bortebane. Det har vi også hatt hjemme. Tenker spes mot VIF osv. . Jeg tør å påstå at vi publikum har veldig mye av æren for at vi er så sterke hjemme. Vi rir veldig mye på den etusiasmen som rundt klubben.  Hadde det vært 2000 mennesker på FFK`s kamper hadde tapene vært mange fler. Høres kanskje dumt ut, men det tror jeg faktisk.

Er ikke mange kamper som vi har overbevist. En omgang mot Viking og start kampen kanskje. Det er ikke tilfeldigheter at vi taper så mye borte. Det har vi alltid gjort i disse årene.

Se på stallen våres fremfor de andre lagene. Da tenker jeg på topp fire. For det var jo der vi skulle ligge utrolig nok.

Nevn tre til fire FFK spillere som hadde kommet med på RBK, LSK, BRANN, VIF, VIKING, Stabæk osv. .  Stallen er ikke bra nok. Og det kommer av at vi taper!!!!

 

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340