Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 jul 07, 16:11
Opprinnelig postet av dracula

Litt ettertanke til de av oss som ser fram til Wehrman på midtbanen, og til de ser på han som kjempescoopet.

Wehrman går rett inn på midtbanen til FFK den saken er grei, men det gjør en mengde av TL midtbanespillerne i Norge også.  Wehrman var av forskjellige grunner ikke lenger aktuell som LSK spiller og heller ikke så kjempeatraktiv for så mange andre klubber heller. Dersom jeg tar feil, nevn gjerne de klubbene som jaktet på han. Husker også at navnet hans var oppe her på forumet for 1-2 år siden og de fleste den gangen mente at FFK ikke hadde bruk for han: Det var før Brenne forsvant og Jonna mistet formen, så tidene har forandret seg. Dette uten at FFK har styrket midtbanen, den er heller svekket.

Konklusjon Wehrman er en bra forsterkning for FFK, men jeg hadde helst sett en klassespiller i tillegg.

 

Jeg følger deg i  det meste du skriver. Jeg har på følelsen at mange oppfatter Keasy som en frelser. Jeg er fortsatt avventende til denne beskrivelsen før han har prestert her ( blir vel oppfatta som negativ nå igjen vel ). Vi vet han har spilt bra i LSK, men det bør ikke være ensbetydende med at han gjør det hos oss. Sjøl synes jeg det er en bra signing alt i alt, og til en bra pris.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340