Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 19 jun 07, 21:43
Opprinnelig postet av Costanza
TV 2 sin sak var altså det at Kouadio såvidt har vært på banen i år og ikke ser ut til å spille 50 % av kampene som er kriteriet for å få fornyet arbeidstillatelse av UDI/NFF. Og siden Kouadio har 3 årskontrakt må FFK likevel betale full lønn i hele perioden, som skal være ca 1 mill pr. år, og som kan bety at FFK må betale Kouadio 2 mill når han ikke har tillatelse til å spille for FFK lenger...

Jeg er klar over kriteriet om 50 % - men jeg er også klar over at det de siste par sesongene (hvor regelen har vært den samme) har vært spillere fra utenfor EU i Norge som heller IKKE har oppfylt kriteriet om 50 % spilletid, men som likevel har fått fortsette i klubben sin i Norge. Se f.eks. på Kone i RBK som ikke spilte 50 % av kampene for RBK i fjor, men likevel spiller for klubben i år.

Forskjellsbehandling?

Det kan nesten virke som om TV 2 har sittet og ventet på at dette skulle skje og har funnet et påskudd for å lage en negativt vinklet sak rettet mot Morgan Andersen - igjen.

Sukk.


Ida Marie "fitta" Vatne fornekter seg ikke, hu har tatt på seg jobben med å forfølge MA til dagen han dør tror jeg.. Kanskje det trengs ett nytt Plankehaugen mot Tv2 stunt slik at jippokanalen nr 1 snart skal skjønne hvor skapet skal stå!!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340