Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 jun 07, 12:46

Opprinnelig postet av Costanza
Petter Furuseth Olsen. En spiller jeg aldri vil se i FFK-drakt. Han var jo også aktuell for oss for en del år siden, men han ble etter hvert strøket av listen og Eggen gikk ut og sa at han ikke ønsket spillere med primadonna-nykker til klubben, med klar adresse til PFO. Han er ikke akkurat kjent for å sette laget foran seg selv, for å si det forsiktig

Kan vel si at han her har bedømt han ganske bra.

Flo sitter nok på en del uformell informasjon
Skrevet av: Per, 11-06-2007 13:59:20
Petter Furuseth Olsen har dessverre vist seg å være en sutrekopp og en primadonna i psykisk ubalanse. Dersom Godset kjøper ham, vil de også bli sittende med et kjempeproblem. Dette har antageligvis Flo forstått.

PFO er overhode ikke profesjonell i sin opptreden, og fremstår som en treåring som furter når han ikke får is av mamma. Det som har skjedd er uheldig for Stabæk, men først og fremst trist for ham selv.

PFO fikk tre kamper fra start på Stabæk, uten å være i nærheten av å innfri. Som konsekvens av dette måtte han starte på benken i 4. kampen. Dette taklet han ikke, med påfølgende sykemelding, forsvinningsnumre, uteblivelse fra treninger og patetisk umoden opptreden som resultat. Det er nesten så man ikke tror at det er sant, så ille er det.

PFO er et problem jeg ikke unner min verste fiende. At han har potensiale som spiller, kompenserer dessverre ikke for hans betydelige mangler på det personlige plan.

Det verste er at dette er en spiller som fikk rundt 3 mill. i sign on fee når han kom, og Stabæk vil trolig gå på et kjempetap. Å selge PFO blir for øvrig som å selge en bil med betydelige mangler.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340