Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 11 jun 07, 07:40

Vet ikke riktig hvor jeg skal begynne... Men jeg synes desverre hjemmesiden ikke er spesielt bra.   Designet er skikkelig retro (1999? med framedesign) og gir ikke meg et godt inntrykk. Men design er veldig personlig, så...  Da kan jeg kommentere et par mer praktiske og objektive ting:

Menyen på venstresiden: Transition-funksjonalitet er ekstremt lite brukervennlig - og er ganske så tålmodighetskrevende. I tillegg er dropdownmenyer, på et generelt grunnlag, lite brukervennlig. Får håpe ingen forsøker å bruke siden dagen derpå, når man er litt skjelven på hånda.

Ingen av logoene (oppe, til venstre og oppe, midt på) er klikkbare, slik at det er mulig å komme tilbake til forsiden. Det er både en "home"-knapp og "forsiden" i menyen, men det hjelper alltid på navigasjonen å følge etablerte standarder.

Flash-annonse-banneret bør implementeres vha SWFObject eller en annen løsning for å unngå "klikk for å aktivere..."-problematikken. Ikke minst vil det også la Flash-animasjona synes i nettlesere som Firefox også.

Forskjellige fontstørrelser: Om plankehaugen | Kontakt oss : epost-adressen står i dvergskrift.

CSS tolkes forskjellig i ulike browsere: Enkelte objekter på hovedsiden får en annerledes posisjonering i Firefox enn i MSIE. Ingen stor sak, men sikkert irriterende for de som bruker Firefox.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340