Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 05 jun 07, 14:13
Opprinnelig postet av kanogvetalt

FFK har pr i dag så mange spisser at ikke alle får spille spiss på trening en gang. Heller ikke mulig å gi alle relevant matching på spissplass. Vuorinen, Toth og Gardar er de spissene som har fått minst spilletid på A-laget, derfor er det kanskje mest naturlig at en eller to av disse selges.

Personlig ville jeg beholdt Toth av disse 3, men Grönhagen har andre forutsetninger enn meg til å vurdere dette. For bare ikke håpe at det blir politikk i dette.

Hva med Hoås? Har "geniet Grønhagen" fortsatt tro på ham? Om så, da er han ikke mer "geni" enn sine forgjengere... Han har fått mange sjanser under 3 forskjellige trenere.
Gardar tok jo sjansen når han fikk den og bør vel gis tillit igjen, og Vourinen har kanskje ikke fått så mange sjanser på a-laget, men bør vel ta sjansen på 2dre-laget da? Jeg mener Hoås og Vourinen er nærmest en exit fra FFK. Er vel ikke akkurat lettsolgte noen av dem, men hva med utlån?
Selv om jeg tviler, så kunne det jo hende de ville blomstre i Adeccoligaen...

---------------------------

RednWhite


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340