Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 mai 07, 13:49
Opprinnelig postet av Klokan
Der er forskjell mellom oss to da Holters.   Du har "peil på fotball" og jeg har virkelig peil i hvertfall så lenge du står bak dette du skrev her....Men nå gidder jeg ikke å skrive hva og hvordan og hvorfor når du ikke skjønner det selv.

Vel, jeg synes det er litt hånlig å slenge ut en slik påstand uten å begrunne den, da det faktisk er veldig mange som helst ser Tarik som spiss, slik ståa er per i dag. Jeg synes heller ikke det er merkelig at mange - inkludert Grönhagen - plasserer Tarik som spiss, da han har vært vårt beste alternativ frem til nå. Det er snakk om å benytte spilleren der det er best for laget, og ikke spilleren selv, Derfor spurte jeg for å høre begrunnelsene dine. Jeg liker å lære av hva andre har å si, og du som har så peil på fotball bør da ikke ha noe problem med å begrunne dette?

For øvrig er ikke uenig i at Tarik har et stort potensial som kant - bare så det er sagt. Det er kombinasjon av Kvisik og Tarik på hver sin kant som får meg til å grynte litt på nesa. Jeg synes forresten av Tarik er langt bedre defensivt enn det Kvisvik er. Usikker på om vi bør sette det på kontoen for ungdommelig pågangsmot, eller defensive fibre :)

Men vi får se. Kommer noen av våre andre spisser i form (Gardar viste jo lovende takter mot VIF), ser vi nok fort Tarik på kant, og han er like målfarlig og god i den posisjonen.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340