Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 27 mai 07, 16:23

Synes ikke Anders Grønhagen har imponert i det hele tatt jeg. Vi har en lite tydelig spillestil, som det er åpenbart at flere av spillerne sliter med. Vi har ikke blitt noe bedre defensivt, slik målsetningen hans var før sesongen. Både spillestil og formasjoner passer dårlig i forhold til spillermaterialet vi har. Han kan selvfølgelig ikke noe for at forgjengeren hans etterlot seg en tropp med bare spisser, men synes han utnytter spisskvalitetene til nøkkelspillerne våre dårlig. Både kvisvik, tarik, bjørkøy, martyn, m.f. spiller i roller som ikke er optimale for deres kvaliteter.

Men det skal sies at han har tatt tak i en del områder hvor forgjengeren hans hadde klare mangler, men det synes jeg burde være et minimumskrav. Kan ikke genierklære en trener som ikke får laget til å prestere bedre enn det her! Vi har spilt under en vær kritikk i minst halvparten av kampene til nå i år, og det er treneren og hans overordnede som har hovedansvaret for dette. Vi har fått ok med poeng, men det er absolutt ikke bra nok å kjempe i bunnen av tabellen.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340