Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 17 mai 07, 14:28
Opprinnelig postet av HotDream

 Samhandling, innarbeidet spillemønster og jevnt besatt lag kan kompensere mye for mangel av stjerner.

Oppskriften til Eggens Rosenborg fra ca 1990 og framover. Mange spillere ble gode av å spille på RBK, mer enn at RBK ble et bra lag av at gode spillere kom dit. Står en viss respekt av det.

 

Rune Haugen,

skulle gjerne sett enkelte forsterkninger i laget selv. Men jeg synes det er morsomt å se spillere slå til når jeg har fulgt de en stund også. Det gleder litt ekstra etter Brannkampen at f.eks. Multe leverte en så bra figur, etter all den pesen han har fått, og som tildels har vært fortjent. Jeg synes også det er en egen verdi i å ha med Czwartek fremdeles, det gir en levende kobling tilbake til tiden i 2. divisjon, og personifiserer FFKs utvikling til Tippeliganivå. Det alene holder ikke for å forsvare en plass i startelleveren, men så lenge han klarer å holde på plassen så synes jeg det er litt ekstra moro. Jeg ser gjerne et seriegull til FFK, men ikke med spillere jeg ikke klarer å ha noe forhold til. Vi kunne sikkert ha importert et knallag fra Elfenbenskysten, men for meg er det helt greit å bare ha to spillere derfra. Syv hadde liksom ikke vært FFK lenger.  


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340