Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tom!

Juniorspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 97

Lagt til: 16 mai 07, 22:04
Opprinnelig postet av HotDream

Holder Stabæk "et betydelig høyere nivå enn FFK" ???? Hadde helt "glemt" det jeg, eller rettere sagt det har jeg aldri visst...Tapet  mot Stabæk var "som det skulle være"??? Javel, hvem er da de andre 2 laga som skal være "topp 4" i TL? Selv med mine rød/hvite briller så jeg vi hadde Stabæk på "gaffelen" og blåste muligheten pga dårlig innsats/moral. Hadde lite eller ingenting med at Stabæk hadde et betydelig høyere nivå enn FFK å gjøre.

 

Det er neppe alle som er enige med deg i den vurderingen, men du må gjerne få lov til å mene at FFK holder et tilsvarende nivå. Sett gjerne opp en analyse, spiller for spiller.

Kampen som sådan var jevn i 1. omgang, hvor FFK hadde det meste av spillet, men Stabæk de farligste sjansene. I 2. omgang var det klasseforskjell, og alt kan selvsagt ikke forklares med "dårlig moral" fra FFK. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340